Namnfunderingar

 
I morse låg vi kvar en lång stund i sängen och funderade på namn åt vår lillkille. Vi hade tre namn på vår lista sen tidigare, men fyllde ut den med några till. Jag har ett favoritnamn som Roy inte alls är så förtjust i, så det får vi stryka. (Jag håller det dock hemligt eftersom det kan bli ett mellannamn, eller så sparar vi det till en eventuell framtida lillkille, för jag räknar med att ha lyckats övertala Roy om att det är ett perfekt namn vid det laget). 
 
Nu har jag fastnat för två andra namn, men Roy behöver som vanligt längre tid på sig att fundera än mig, haha. Så än har vi inte bestämt oss för nåt, men kanske kanske det blir en liten W. Nu får ni gissa på bäst ni vill, eller så väntar ni bara på att vi avslöjar det ;) Dock tror jag att vi gör så att vi inte avslöjar namnet förrän bebbo är här, men gissa gärna om ni vill. Det är ju alltid roligt att se vad andra tror :) 
 
#1 - - Ellen:

Jag gissar på William :) Fin blogg du har!

Svar: Roligt att du ville gissa :) Och tack så mycket!
Saragunmarie

#2 - - Caroline:

Jag tror det blir en Wilde :) Det skulle jag själv kunna tänka mig att döpa en eventuell framtida son :)

Svar: Tack för din gissning! :)
Saragunmarie

#3 - - TIDSTJUVEN:

Åååh, så spännande! :D Ja gissar på Walter eller Wiggo.

Svar: Tack för dina gissningar! :)
Saragunmarie

#4 - - Rebecca:

Wei skoj med 'gissa namnet' .

Jag gissar på Wilmer, Walter, William, Wilhelm eller Winston ;) hehe

Svar: Vad roligt med så många gissningar :D
Saragunmarie

#5 - - Lena Westerlund:

Dubbelt w....hmmm . Heter han William har han isf namnsdag den 26.5 - på samma dag som både Minna och Wilma och Wilhelmina om jag inte missminner mig. Det kan hända att när bebbo väl kommer ut så märker ni att namnet "inte passar" ? Så hände med både Minna och Tobias. Men å andra sidan visste vi redan på förväg (när vi hade tittat på "Skärgårdsdoktorn" ) att Wilma skulle heta Wilma. Så vem vet. William är ett fint namn och lätt att säga Wille...Wille vill....Wilhelm är inte dumt det heller. Winston är urtjusigt. Jaaa. Det finns så många fina förslag. Ska bli spännande att följa med vad det blir i slutändan. Mycket spännande. Hoppas att du fortsättningsvis mår bra.

Svar: Tack för dina gissningar! :) Jag mår bra ännu, jag håller tummarna varje dag för att inte illamåendet ska komma tillbaka!
Saragunmarie

#6 - - gloria:

Jag undrar om det är samma namn som jag tänkt på om jag någongång skulle få en pojke... william :-)

Svar: Tack för att du ville gissa :)
Saragunmarie

#7 - - linda:

Nå heilt klart Wili höhö ;)

Svar: Hahaha, klart ;)
Saragunmarie

#8 - - Mimmi:

skoj me en lillkille :) mina gissningar blir Wiggo, Walter eller Wilmer, fö he sko ja sjölv välj på dubbla v.. Winston va int så illa he helldär!

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#9 - - maria w :

winston, wiggo, wincent :)

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#10 - - Annika:

Wilmer :)

Svar: Tack för din gissning :)
Saragunmarie

#11 - - Kristina:

Winston, Willy, Wilmer, Walter, Wilhelm :)

Svar: Vad roligt med så många gissningar :)
Saragunmarie

#12 - - Lilla Malin:

Vad roligt att få gissa lite. Tror nog på Wilde eller kanske Walter?

Svar: Vad roligt att du ville gissa :)
Saragunmarie

#13 - - Anonym:

Wictor

Svar: Tack för din gissning!
Saragunmarie

#14 - - Linda:

Ja måst jo å få giss! :D
Ja gissar på Waldemar, Wincent (dock hejter jo min gullpojk Vincent så kanski e int blir he..), Wimsen ;) Wilgot? :)

Svar: Va roliga gissningar ;) Men int ens tu pricka rätt, haha.. ;)
Saragunmarie

#15 - - therese:

Jag gissar på Walfrid eller Werner :)

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#16 - - Annika Westerlund:

Ska jag försöka med på en gissning då? Kanske Wille, Wessley eller Weine? Det finns ett ordspråk som heter "Kärt barn har många namn" så varför inte ge honom mååååånga namn! Kram till er alla tre

Svar: Tack för dina gissningar :) Han får nog tre namn totalt tror jag :) Kram till er!
Saragunmarie

#17 - - Anonym:

Wiking eller Wilgot!

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#18 - - Nina:

W är en fin bokstav att börja sitt namn med ;)
Har två här hemma som båda har den bokstaven som första.

Svar: Ja verkligen :)
Saragunmarie

#19 - - Linda:

Jag gissar på Waldo eller Werner :)

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#20 - - A:

Wilton, Werner, Walle, Wiking, Waston :)

Svar: Tack för dina gissningar :)
Saragunmarie

#21 - - lotta:

Å dubbelw vilken spännande bokstav! Finns många vackra namn med w, gissar på Wide och Widar :)

Svar: Roligt att du ville gissa :)
Saragunmarie

#22 - - cecilia:

Waldemar :D

Svar: Bra gissat, men tyvärr fel :D
Saragunmarie