Bittert

Några av mina senaste bilder från Instagram. Följ mig gärna @saragunmarie. 
 
 
Godmorgon! Idag är jag bitter. Riktigt riktigt bitter. Jag är sur över att så fort ett graviditets-problem lättat så kommer nästa och slår till ännu hårdare. Jag som skulle till skolan idag, och nu tvingas jag va hemma och missa massor eftersom kroppen bestämde sig för att dra på sig lite mer skit. Jag har legat vaken flera timmar inatt pga. dom här problemen, och inte lär det ju bli bättre vartefter tiden går..
 
Och så är jag bitter över hur vissa människor beter sig. Då jag behöver som mest stöd så gaddar allihopa ihop sig mot mig. Jag ställer upp för andra hela tiden fastän jag är så slut att jag håller på att dö, och så får jag bara skit tillbaka.
 
Nu ska jag bara vänta på att min barnmorska ringer tillbaka till mig och ger mig lite råd.