Underbara leksaker

 
Tack vare den här fina bloggerskan så ramlade jag in på världens underbaraste webshop i morse! Det är sånahär gånger man önskar att man hade lite extra pengar på kontot så att man kunde shoppa loss rejält. För jo, jag hittade sjukt mycket som jag gärna hade klickat hem på momangen! Några grejer måste jag faktiskt ta och beställa hem så fort jag får in lite pengar. 
 
Eftersom jag avskyr alla fula plastiga leksaker som butikerna är fyllda med, så kan ni gissa om jag blev eld & lågor då jag fick syn på allt detta?: 
 
 
#1 - - kairi:

Herregöö så fint! Men så dyrt. Kanske får dra fram symaskinen istället, jag är ju faktist sömmerska (vilket jag ofta får påminna mig själv)

Svar: Jo, det mesta är fasligt dyrt.. Men jag hittade faktiskt en del guldkorn som inte kostade skjortan som jag ska beställa hem inom snar framtid! :)
Saragunmarie

#2 - - Kvartettmamman:

När man ser sådana här prylar så önskar man att man var gravid igen ♥ Underbara ting......

Svar: Ja, jag längtar såå efter att få börja beställa hem lite grejer :) Och till nästa jul kan vi ju faktiskt handla julklappar åt skrutten, det ska bli såå roligt!
Saragunmarie

#3 - - Lilla Malin:

Åh, där borde jag absolut kika in med ser jag men det kan bli farligt dyrt :O

Svar: Ja, grejerna är rätt dyra, men det finns ju såå mycket fint! :)
Saragunmarie