Älska dig själv!

 
Fina Caroline har startat en riktigt rolig (och nödvändig!) utmaning på sin blogg som går ut på att man ska svara på ett antal frågor om sig själv och sen utmana fem personer som man vill att ska göra det samma. Jag blev utmanad av Caroline herself, tack så mycket! ♥
Alla behöver vi bli snällare mot oss själva, och speciellt nu på Alla hjärtans dag så passar det ju bra med en sån här utmaning. 
 
 
  
-Ge order. 
-Handskas med djur. 
-Köra traktor. 
-Skriva. 
-Huvudräkning. 
 
 
 
-Min gravidmage. 
-Mina ögon. 
-Mina läppar. 
-Mina fötter (trots min fot-fobi). 
-Och såklart att den fungerar så pass bra som den gör fastän jag varit förlamad. 
 
 
 
-Att jag tagit mig genom så mycket motgångar här i livet. 
-Att jag kom in på rumsgestaltnings-utbildningen trots rekordmånga ansökanden. 
-Att jag alltid vågar stå för min egen åsikt. 
-Att jag är en tvättäkta lantis. 
-Att jag alltid ser till att mina katter har det bra, oavsett fast jag fått höra på många arga toner då jag valt att åka med dom till veterinären så många gånger genom åren. 
 
 
 
-Att Roy inte lämnade mig då jag fick stroke. 
-Att mina nära & kära får va friska. 
-Att vi har möjligheten att få bo i ett eget hus. 
-Min envishet. 
-Och såklart att vi snart har en liten bebbo här hos oss. Det bästa i livet. ♥ 
 
 
Jag utmanar Linda, Sandra, Jenny, Patricia och Sandra
 
#1 - - JENNYH - Mammablogg:

Åh vad roligt, ska fixa den där senare i veckan när provet i plugget är över =)!

#2 - - Sandra:

Tack! Jag behöver verkligen något att skriva om för att komma igång lite igen! :D

#3 - - Sandra:

Jag stjäl till och med dina bilder med frågorna på... av ren lathet ;)

Svar: Absolut! Jag stal dom av Caroline som startade utmaningen jag också så ;)
Saragunmarie