Caterpillar Ottawa

Linda har fotat. 
 
 
Kolla in mina nya trotjänare - ett par Caterpillar kängor i modellen Ottawa. Jag tvingades pensionera mina biker-boots i början av veckan eftersom yttersulan lossnade (som jag för övrigt köpte från h&m för bara några månader sen), så den här gången fick det bli ett par ordentliga kvalitets-skor. Nu kan jag variera mellan dessa och mina supervarma skor från Ecco tills vintern är över, och till våren lär jag använda dessa på heltid misstänker jag. Dom är otroligt stabila & bekväma trots att dom har lite klack! ♥ 
 
Dom tycks vara slut hos Zalando därifrån jag beställde dom, men jag såg att dom finns kvar i några få storlekar här & här
 
#1 - - Emelie:

Nämen oooh! Dom där vill jag också ha, dom är ju så himla balla! :D

Svar: Ja, det var kärlek vid första ögonkastet! :D
Saragunmarie

#2 - - Mirre:

sådana har min sambo, jättefina :)

#3 - - malin:

men ooh, så snygga!

Svar: Jag är så löjligt glad över att jag hann få ett par. Dom sålde nämligen slut i de flesta storlekar direkt! :)
Saragunmarie

#4 - - josefine:

jättefina skor!

Svar: Tack :)
Saragunmarie