En bättre dag

Lillasyster Heidi har fotat. 
 
 
Trots att jag sov superdåligt förra natten så har jag varit rätt pigg idag. Ja, ni hörde rätt! Så då har ju humöret automatiskt varit mycket bättre också (förutom då folk alltid ropar & gnäller, det får ju vem som helst på sämre humör..) och jag har faktiskt inte behövt vila en enda gång på hela dan! 
 
Jag har gått på stan och handlat lite nödvändigheter idag. Och så vek jag in till Blossom eftersom jag hade kvar en liten summa på ett presentkort jag fick av mina föräldrar i julklapp. Därifrån kom jag hem med två finfina grejer som ni ska få se i ett senare skede. Ikväll hämtade jag ut ett paket från posten som innehöll ett par skor. Kan man va kär i ett par skor? Isåfall är jag nog det. Åååh! ♥ Ni ska få se sen! 
 
 
 
Imorgon väntar en spännande gravid-fotografering med Linda, så resten av min kväll går åt till att söka fram olika outfits och ordna upp i sovrummet där vi kommer att ta de flesta av bilderna. Det ska bli superroligt att få ordentliga bilder på magen, och jag hoppas bara att jag får må någotsånär bra imorgon och att jag inte är alltför trött & hängig. 
 
#1 - - TIDSTJUVEN:

Superfina bilder! Dina fransar e amazing :D

Svar: Oj tack snälla fina :D <3
Saragunmarie