En extra koll vid rådgivningen

Fyra av mina senaste bilder från Instagram.
 
 
Jag åkte in till rådgivningen idag igen för att lämna urinprov. Jag har tydligen lite äggvita i urinen (precis som jag misstänkte och var rädd för), men inga stora mängder. Blodtrycket var bra även idag, men järn-värdet var lite lågt. Så nu for jag via apoteket och köpte Ferronol som innehåller massa järn & vitaminer som jag förhoppningsvis ska bli lite piggare av, och så fick jag med mig en burk multivitaminer från rådgivningen. Jag gick också till laboratoriet och tog blodprov för att kolla att allt är okej med sköldkörteln. Det får jag troligtvis svar på imorgon. 
 
Såå, nån havandeskapsförgiftning har jag inte blivit "dömd för" än, men det gäller att hålla koll på alla värden nu så att det inte utvecklas till nåt.. 
 
#1 - - Tove:

Spännande att följa dig, jag är också gravid och väntar min bebis om två veckor! :)

Svar: Åh vad roligt, det börjar minst sagt bli spännande för dig nu då! ;)
Saragunmarie