Gravidfotografering med Linda, del5

 
Här får ni se ännu några av mina favoriter från gravidfotograferingen med Linda. Det är verkligen guldvärt att ha så många fina bilder från graviditeten som jag kan sätta mig ner och kolla genom med Wilton om några år. Linda har ju dessutom printat ut mina favoriter på fotopapper, så åtminstone en eller två bilder får komma upp nånstans på väggen snart också. Åh vad jag är glad över att ha så fina vänner som ställer upp. ♥ 
 
 
Fotograf: Linda Sjölund
 
#1 - - Nina:

Ååh, smått avis på den första bilden. Nån sån mage hade jag inte ens vid 40 veckor, den bara försvann så fort jag la mig ner :P

Svar: Tack! Det är väldigt olika för mig också. Ibland känns det som att den verkligen försvinner då jag lägger mig ner.. :)
Saragunmarie

#2 - - Marie:

Jättefina bilder från er fotografering allihopa

Svar: Tack snälla! :)
Saragunmarie