Har ni saknat mig?

 
Jag hade faktiskt förväntat mig en del frågor i det här inlägget, men inte en enda fick jag. Det måste väl betyda att jag är så pass öppen & ärlig här på bloggen så att ni får svar på allt ni undrar över bara genom att läsa inläggen..? Jag väljer att ta det positivt i alla fall. 
 
Jag har verkligen ingen ork eller lust till nånting överhuvudtaget just nu, därför har jag heller inte bloggat på några dagar. Jag har en hel del inlägg som ligger i utkast och väntar på att skrivas klart och publiceras, men jag har inte orkat ta tag i dom. Därför tänkte jag att ni kanske ville hjälpa mig på traven genom att ställa lite frågor, men där var vi tydligen oense. 
 
 
I brist på annat så får ni se ett hörn från vårt vardagsrum. Det är "a little too much going on" överallt hos oss. För mycker grejer, för lite plats. Men jag är allergisk mot tomma ytor, så det här får duga tills jag orkar ta itu med att göra nånting bättre av det.  
 
 
Senare idag dyker ett vecko-inlägg upp, jag går alltså in i graviditetsvecka 34 idag. Och så har jag fortfarande en hel del bilder att visa er från gravidfotograferingen, så de dyker också upp här i nåt skede. 
 
Nu ska jag hoppa i duschen, tillreda lunch, och sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda. Jag känner mig lite febrig för tillfället, men vi får hoppas att jag har fel. 
 
Ha en fin torsdag! ♥