Love me like you do

 
Den här låten av Ellie Goulding har jag fastnat rejält för, och jag är väl på väg att lyssna sönder den misstänker jag. Jag är nämligen expert på att lyssna sönder alla låtar jag fastnar för.. Den här låten finns ju förresten med i Fifty Shades Of Grey som har premiär nu på fredag. Ska ni gå och se den? Jag ska!  
 
#1 - - Caroline:

Jag är också helt kär i den här låten! <3

Svar: Ja, den är ju så fin! :)
Saragunmarie

#2 - - Sanna - en svart ko ger också vit mjölk:

Sv; visst är han! Dör lite varje gång jag ser på han !!! Och en liten pojk är det :)

Haha, jag lyssnar på den låten 24/12 också ! Jag är också grymt duktig på att lyssna sönder låtar!

Svar: Haha, skönt att höra att jag inte är ensam ;)
Saragunmarie

#3 - - Mirre:

Kan oxå lyssna sönder låtar. Finns en tillbakaknapp. Den är en av de rosa knapparna under profilkortet och texten