Min lördag

Jag har haft en riktigt rolig lördag tillsammans med Linda. Vi har tagit massa fina bilder på magen som jag ser så himla mycket framemot att få se. Det tar några dagar innan jag får dom, så ni får bara vänta på att jag börjar ladda upp dom här. 
 
Vi fotograferade i nästan 4 timmar, och jag var helt slut efteråt. Tack och lov så hade jag en bättre dag idag igen, annars hade jag inte orkat nåt överhuvudtaget. Vi fotade både i sovrummet och vardagsrummet, och eftersom solen sken så hade vi ett riktigt fint ljus att jobba med. Jag hade en hel del olika outfits, så det blir stor variation på bilderna. Av det lilla jag fick se i kameran så är jag riktigt nöjd med resultatet! Åh jag är så glad över att jag orkade så bra! 
 
Vi avslutade med att ta lite "mer normala" bilder ute i skogen. Bilderna nedan är tagna med min kamera, bara så att jag skulle få några bilder att ladda upp här i väntan på dom riktiga. Det blåste sjukt hårt, så mitt hår står rakt upp.. Inte så charmigt, men det bjuder jag på ;)  
  
 
Linda Sjölund är fotograf. 
 
 
Ikväll ska jag & Roy se nån film och bara ta det lugnt. Sen kommer jag säkert dimpa i säng supertidigt. Imorgon ska jag troligtvis måla lite i tamburen, men nåt desto mer ansträngande tänker jag inte göra. Min kropp behöver vila, vila, vila! 
 
#1 - - Ida Nilsson:

Det är såå mysigt att kunna gosa med magen varje dag. Vår bebis har haft hicka flera gånger denna veckan, helt otroligt att få känna sådant där ^^

Svar: Ja verkligen :) Jag har inte känt av nån hicka än, men då vi lyssnat på hjärtljuden så har vi hört en tydlig hicka :)
Saragunmarie

#2 - - Mirre:

ohh ser finfint ut och roligt att få bli fotad :)

Svar: Tack! Ja verkligen :)
Saragunmarie