Rådgivningsbesök

Såhär slappis är jag då jag bara går hemma. Skönaste plaggen just nu är absolut leggings tillsammans med en lite längre tröja som täcker magen ordentligt. 
 
 
Idag var det återigen dags för ett besök till rådgivningen. Jag gick in med tanken att "nåt av mina värden kommer att va helt åt skogen nu". Men nädå. Allting var riktigt bra. T.om. rådgivnings-tanten blev förvånad över hur bra vissa värden var. Så tydligen ska jag helt enkelt må såhär ruttet, det finns inget att göra. Bara att bita ihop, se glad ut, och vänta på att bebbo ska anlända så småningom. 
 
Jag hade gått upp 450gram sen senaste besöket för nästan 3 veckor sen, så totalt har jag nu gått upp ca. 10kg under hela graviditeten. Helt normalt alltså.  
 
#1 - - elin:

Du har smajlgropar! Jag vill också ha smajlgropar i kinderna ^^,

Svar: Jag har bara en :D
Saragunmarie

#2 - - johanna:

Hej, jag läste ditt inlägg om svartsjukan på din förra blogg och kände igen mig i precis allt du skrev. Jag är väldigt svartsjuk (finns ingen orsak till det) och jag har för 1-2 månader börjat äta depressions mediciner. Mår väldigt dåligt p.g.a min svartsjuka och för att min pojkvän lider av det. Har varit svartsjuk i ca 2,5 år (har varit tillsammans med min pojkvän i snart 3,5 år). Jag går till en psykolog för att få hjälp med svartsjukan m.m. men det känns som att det är omöjligt att börja må bättre och jag har rätt ofta självmordstankar eftersom jag är livrädd att förbli svartsjuk och deprimerad. Så jag undrar hur blev du av med din svartsjuka?

Svar: Hej! Jag mejlade dig igår. Kram!
Saragunmarie