Tröttare, tröttast

  
Mina dagar går just nu mest ut på att vila. Jag är inte kapabel till så mycket mer just nu. Igår fick jag besök av Sussu. Äntligen kunde vi träffas efter att det blivit uppskjutet flera gånger pga. mitt illamående. Idag har jag suttit hela morgonen och fixat lite nödvändigheter på datorn, och nu väntar jag bara på att Roy ska komma hem från jobbet. Det är dock några timmar kvar tills dess ännu. 
 
Idag får ni troligtvis se nån bild från gravidfotograferingen, och så ska jag fixa ihop ett kollage på grejer vi ännu behöver åt bebbo som också kommer upp här senare. 
 
Ha en fin onsdag! ♥ 
 
#1 - - sussu:

He va jätte kul ti få träff de ijenn! :D å ja måst no säg ijenn en gang ho super snygg do var. Faktiskt! tvivla inget! <3

Svar: Ja, desamma :D Oj tack Sussu, va glad ja blir! <3
Saragunmarie