Vecka 32

 
Igår frågade Roy: "Går du in i vecka 32 imorgon?", och jag kunde inte tro att det redan gått ännu en vecka. Men jodå, nu går jag & bebbo in i vecka 32, så nu är det bara ungefär 7 veckor kvar. Åh vad vi längtar efter dig Wilton!! ♥ 
 
Jag fortsätter må illa från & till, och har ont i princip överallt nu. Det är jobbigt att gå, stå, sitta och ligga. För övrigt trivs jag med magen och kommer nog att sakna den sen då den är borta. 
 
 
 
Jag är rejält nyfiken på hur bebbo kommer att se ut. Både jag & Roy har alltid varit stabila i kroppen, så antagligen blir Wilton det också. Roy har långa tjocka ögonfransar som jag hoppas att han fört vidare, och så skulle det ju va roligt om han fick moffas lockar. (Min pappa är 58 år och har ännu supertjockt lockigt hår). 
..Men såntdär är ju bara obetydliga funderingar trots allt. Han kommer ju att va perfekt i våra ögon oavsett hur han ser ut. ♥ 
 
#1 - - Sandra:

Jaaa tänk så lite kvar nu! Alltså vi måste ju träffas nångång o låta våra bebisar bli kompisar, haha!

Svar: Haha, jaa, varför inte?! :D
Saragunmarie

#2 - - sussu:

hot mama! ;)

Svar: Haha, tack nu ba ;D
Saragunmarie

#3 - - TIDSTJUVEN:

Ojoj, nu är det inte länge kvar ju! :D <3

Svar: Nää, he har gaji otroligt fort trots att ja har mådd som ja har mådd :D <3
Saragunmarie

#4 - - JeNNy:

Å jag bara väntar att jag ska slippa magen o börja få på mig nå byxor igen... :) har ju inga byxor som jag känner mig bekväm i och nu e det så lite kvar så jag tänker inte köpa nya heller... :D

Svar: Ja, det blir nog säkert skönt sen att få dra på sig vanliga kläder igen, men jag tror faktiskt att jag kommer att sakna magen ändå :D
Saragunmarie

#5 - - JENNYH - Mammablogg:

Fiiin mage! Vecka 27 för mig idag =)

Svar: Tack! :D Så roligt! Det går så fort :)
Saragunmarie