16 veckors skillnad

 
Här är en bild från graviditetsvecka 11, och en jämförelsebild från vecka 27 (tagen idag). Det är roligt att se hur magen ändras. På bilden i vecka 27 börjar babykulan ända uppifrån och är mycket rundare än i vecka 11. Lite bristningar har jag fått på sidan av magen, men det är inget jag bryr mig i. 
 
I vecka 11 skrev jag att jag kände mig plufsig och att jag längtade tills jag verkligen ser gravid ut. Nu kan man väl nog säga att jag ser gravid ut? :D Åtminstone känner jag mig väldigt gravid. Om bara illamåendet skulle lätta nån gång så skulle jag stortrivas. ♥ 
 
#1 - - Sandra:

Jag känner mig enorm o så HIMLA gravid. Försöker ha nån slags mysig hemma-spatreatment för mig själv typ var tredje kväll för att försöka lugna min känsla av ÅHSÅFULOCHSLUTJAGÄR just nu :D Suck o stön. Aldrig är man nöjd. Alltså annars är jag helt sjukt lycklig o så vidare, men så trött o hängig o nippig. Men men .. bara 2 månader o 2 dagar jobb kvar nu!

Svar: Hoppas du snart känner dig bekvämare med att va gravid, för du är ju verkligen hur vacker som helst! :)
Saragunmarie