Filmkväll med ost & kex

(Ursäkta för dom extremt dåliga bilderna. Dåligt ljus & trött fotograf är ingen bra kombo). 
 
 
Igårkväll blev vi bjudna hem till Roys syster på pizza, men eftersom vi båda var så trötta så valde vi att stanna hemma. Roy var helt slut efter en tung vecka med jobb, skola & träningar, och jag mådde som vanligt inte så bra. Jag vill helst undvika att umgås med folk de dagar jag känner att jag borde sitta med en spyhink bredvid mig.
Så vi plockade fram lite kex & ostar istället och såg klart filmen I Origins (som jag absolut kan rekommendera) som hade lämnat på hälft sen i fredags.
(Jag vet, en del ostar är förbjudna åt gravida, så jag åt inte av alla, och nej - jag drack inte vin. Bara för att klargöra). 
 
Så vår lördagskväll blev lugn & skön i vår tvåsamhet, precis som det brukar bli. Hoppas att ni också hade en fin lördagskväll. ♥ 
 
#1 - - Linda:

Ni hadd samma lördagsmys som vi då! så uuubergott me kex o ost. bara man sku ännu få ta de lilla vinglase.. :O :)

Svar: Ja, såå gott! Jag är inte alls sugen på vin, turligt nog, så jag klarade mig fint på limsa & vatten ;)
Saragunmarie