Mina 10 senaste bilder på Instagram

 
1. Bild från dagens promenad i ruskvädret. 
2. Magbild från i torsdags då jag gick in i vecka 27. 
3. Bild från nyårsafton då vi spenderade kvällen hos våra vänner och åt hembakt pizza. 
4. Finaste byxorna åt bebbo, som ni redan sett här på bloggen. 
5. Lite nytt i inredningsväg från Blossom, som ni också redan sett. 
6. Vild bebbo ♥ 
7. En del av vårt vardagsrum. 
8. Magbild från vecka 26. 
9. Bild från föräldrarnas trädgård på julafton. 
10. Vår julgran. 
 
Följ mig på Instagram @saragunmarie. 
 
#1 - - therese:

Kan du spela nått instrument? Om ja, vilket? om nej, skulle du vilja lära dig spela nått?

Svar: Jag svarar på frågan i ett skilt inlägg :)
Saragunmarie

#2 - - Mimmi:

do byri nog ha golla maga no :)

ida (okej, egentligen igår, ja e liti slö ti läsa bloggar bara) had ja en "kampanj" på min blogg som ja kalla för rubrikbytardagen, do kan läsa om e jär : http://www.mariaheikkila.blogspot.fi/2015/01/ge-bort-en-rubrik-del-tva.html

Mitt bidrag åt te blir: Vad ser du mest framemot med att ha barn?

Svar: Tack så myki :) Ja ska svara på frågon i ett skilt inlägg :)
Saragunmarie