Tack för att ni delar med er!

 
Oj vad härligt att ni är så många som delat med er av era historier och er syn på amning i föregående inlägg. Tack! ♥ 
 
Jag står alltid på mig och tänker inte låta nån få mig att må sämre eller känna mig som en sämre mamma bara för att jag kanske inte kan amma. Om det dessutom bara beror på medicinen (som förresten är en livhake för mig) så är det ju inget jag ens kan rå för. Så alla som har tänkt säga nåt elakt ännu kan antingen säga det och dumförklara sig själva, eller så håller ni bara det inom er och sparar lite energi till nåt annat. 
Men som jag redan sa - TACK till alla er som delade med er av era personliga historier ang. amning i föregående inlägg! Ni hjälper till att öppna upp ögonen på folk, och att stötta nyblivna mammor som mår dåligt pga. amning. Vi lever ju inte på 1800-talet längre fastän en del nästan tycks tro det. 
 
I morse vaknade jag kl. 6, var uppe ungefär en timme, och gick och la mig igen. Då jag vaknade halv 11 så kände jag mig någotsånär utvilad. Det händer inte ofta! 
Vi ska snart åka iväg in till stan för att gå lite tråkiga ärenden, och sen blir det en lugn kväll. 
 
 
Ni har väl kollat in mina ljusstakar på Facebook? Här kommer ni till sidan! 
 
#1 - - mamma mindy:

Tulpaner är så fint :)

Svar: Ja, jag älskar tulpaner! :)
Saragunmarie

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina tulpaner!

Svar: Tack! Tyvärr är de inte mina, men jag som fotat! :)
Saragunmarie