Utslagna frassar

 
Jag & mina frassar (jag har börjat kalla dom frassar fastän dom är tjejer båda två, och jag har inget svar på varför) har varit några timmar hos mommo & moffa idag, och det var tydligen ansträngande eftersom dom somnade så fort vi kom hem. Nu är det lite väl lugnt här tycker jag, så jag tänkte börja städa lite för att inte dö av tristess. Roy är nämligen inte hemma, så i väntan på att han kommer hem så tänkte jag ordna upp i köket som ser ut som ett bombnedslag.. Disken har lämnat på hälft, och matbordet svämmar över av verktyg från då jag suttit och tillverkat ljusstakar. 
 
Inkommande vecka kommer att bli fullspäckad. Faktiskt så pass fullspäckad att jag funderar på att avboka nån av planerna för att det inte ska bli för mycket. På mitt schema står bl.a. tandläkare, förberedelsekurs, psykolog, gravidfotografering, sockerbelastning, hemligt möte, kosmetolog-besök.. Osv. Jag fattar inte hur allt lyckats prickas in på samma vecka då jag en del veckor inte har några planer alls. Nåja, lyckligtvis är dom här grejerna utspridda över fem dagar, så kanske jag ska orka.