Vecka 31

Dagens morgon-mage. Den ser mycket mindre ut nu än förra veckan, men det beror ju på vilken tid jag fotar, hur bebbo ligger osv. Lite fler bristningar har jag fått nu också, men dom är jag stolt över! 
 
  
Här går det undan! Det känns som att vi byter vecka varannan dag. Idag går jag & lillkillen alltså in i vecka 31. ♥ 
  
Jag sa ju redan för flera veckor sen att bebbo hittat revbenen, men nu kan jag säga att han verkligen hittat dom. Igårkväll fick jag en så hård smäll att jag tänkte tappa andan. Haha! Vilken kraft han har alltså :D Sen kom det några sparkar till mot dom nedersta revbenen, men de gjorde inte alls lika ont som den första. 
 
Det är full rulle nästan hela tiden i magen just nu. Jag har inte riktigt lärt mig hans dygnsrytm än, men jag vet att han åtminstone är som mest aktiv om kvällarna. Enligt 1177.se så borde han va drygt 40cm lång nu, så inte är det ju konstigt att det känns ordentligt då han bökar, haha.. ♥ 
  
De senaste dagarna har jag mått bättre. Jag är extremt trött just nu, men illamåendet har varit lite mildare några dagar nu i alla fall. Dock har jag ändå inte orkat träffa nån annan än familjen eftersom min energi varit långt på minus. 
 
Mitt sura humör fortsätter, och jag längtar tills jag kan känna mig lite mänsklig igen. Jag är inte rolig att umgås med just nu, haha.. Dock får jag okontrollerade skratt-attacker mellan varven, speciellt jag själv är ju hiskeligt rolig ;D Humörsvängningar var det ja.. 
 
Sammandragningarna har stundvis börjat göra ont nu. Ibland måste jag stanna upp och bara vänta ut dom. 
 
Jag är hungrig jämt, springer på toa stup i kvarten, och har omöjligt att hitta en bekväm position då jag ska sova. Men allt det där är ju bara småsaker som jag absolut kan ta. Dock längtar jag obeskrivligt mycket tills illamåendet & den värsta tröttheten är över. 
  
#1 - - Marie:

Så fin du är =D

Svar: Åh tack snälla! :)
Saragunmarie

#2 - - Lighthouse:

Du har vacker gravidmage! :) Hoppas du slipper sura humöret, du /ni har ju mycket trevligt framför er och dessutom är snart vårvintern här med sol och vackra vyer i överflöd. Skulle du ej vara gravid och vänta lilla knyttet så sku du kanske få ett uppdrag som målare/hantverkare och goda råd om du hade tid :) Har sett hur fint du gjort och fixat och skulle verkligen behöva någon med skillsen men det får kanske vara som det är. Har ett helt hus att se över :) Ta väl hand om dig/er! :)

Svar: Tack snälla! :) Och oj vilken ära, vad glad jag blir! Det är fritt fram att mejla mig lite bilder, så kanske jag kan hjälpa den vägen :) Ha det bra!!
Saragunmarie