Bebbos bokhylla

 
För ett tag sen köpte jag en vit begagnad tallrikshylla som jag hittade på Findit. Den var i fint skick, men jag valde att ändå måla om den eftersom det blivit för mycket vitt för min smak hos oss på sistone. 
Jag målade den mörkgrå och spikade upp den bredvid bebbos säng. Jag har fyllt den med böcker och lite annat fint, men jag är ännu inte helt klar. Fler böcker ska in, och så fort jag känner att inspirationen är med mig så ska jag organisera om den helt. Nu har jag mest radat in allt bara, och jag är inte alls nöjd, men jag vill ändå visa er bilder redan nu eftersom det finns en risk att det inte blir av annars. 
 
 
 
#1 - - ida:

jättefint och mysigt han får det :)

Svar: Tack snälla :)
Saragunmarie

#2 - - SHOGBERG:

Jättefint =)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#3 - - Linda:

Fint :)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#4 - - Anna Hansson:

Fin bokhylla!

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#5 - - Hanna:

Jättefint! Vad för färg har du använt. Älskar att den är så matt. Superfint också med sänghimlen och vimplarna!

Svar: Tack! :) Jag målade med Tikkurila Helmi halvmatt möbelfärg. Den blev tyvärr inte så matt som jag önskar, den ser mattare ut på bild.
Saragunmarie