Motorcykel-feber & rådgivningsbesök

 
Jag har en kille här hemma som bara pratar om motorcyklar just nu. Han har velat ha en i många år redan, men nu verkar det va rätt seriöst. Snart står nog en stor bjässe och blänker här på gården misstänker jag.. Det får mig att längta oerhört mycket efter nån egen hobby, nåt att fly iväg till ibland. T.ex. ridningen lockar himla mycket just nu, och även gymmet. Just nu är jag så rastlös att jag håller på bli galen. Men snart snart kan jag börja unna mig nåt eget igen. 
 
Idag var det dags för ett besök till rådgivningen. Alla värden är bra fortfarande, även fast det känns som att nåt skulle va brutalt fel.. Jag hade gått upp 1,4kg sen senaste besöket för 1½ vecka sen, men enligt rådgivningstanten är det mest vätskor jag samlar på mig nu. Jag har nu alltså gått upp totalt 11,5kg. 
 
Det känns som att jag är för kort för att bära på en såhär lång bebbo. Han trycker på enormt både upptill & nertill. Det gör ont för varje steg jag tar. Jag har börjat känna av foglossning nu också, och lungorna trycks ihop så mycket att jag nästan får andnöd emellanåt. Speciellt om kvällarna känns det extra jobbigt. Då har jag ofta en hemsk halsbränna, värk i hela kroppen och tungt att andas. Jag önskar att dom här sista veckorna går superfort så att jag snart slipper allt detta. Jag börjar få nog av att må illa & ha ont nu! 
 
Jag tröstade mig med att köpa lite nytt åt bebbo idag. En tunn halare (dock begagnad) av märket Newbie och en filt med cirkus-tryck från KappAhl. Från h&m home fick jag hem ett fint doftljus och ett pastellgrönt kuddfodral på posten. ↓ 
 
 
 
#1 - - Sara:

Kul med hoj! Va kollar a på fö modellre?

Svar: Ja e int så insatt, men en R1 har an väl kolla på nu sejnast :)
Saragunmarie

#2 - - Anonym:

Orka kämpa några veckor ännu! Så fort bebis är ut försvinner alla krämpor. Halsbränna, illamående etc är som bortblåst. Ganska häftigt ändå hur kroppen fungerar :)

Svar: Jag hoppas verkligen det!! Jag kan dessutom knappt sova längre pga. en hemsk värk som dykt upp nyligen, så jag börjar få nog!! :/
Saragunmarie

#3 - - sussu:

usch då :/ låter int na vidari... men he int läng kvar nu! :D <3

Svar: Nä.. :( Ja, tack & lov att e snart e över! <3
Saragunmarie