Dagens preggo-look

 
Idag har jag kalasat i en blommig klänning som börjar bli aaaaningen tight över babykulan. Jisses vad stor jag ser ut idag jämfört med torsdagens 31-veckors bild
 
Anyway. Jag har som sagt varit på kalas idag och ätit alltför mycket sötsaker. Nu mår jag illa och kan bara skylla mig själv. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig ner och sova en stund fastän det här är den absolut sämsta tiden att somna på. Ja, så godnatt finisar! ♥ 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej Sara! Har du några tips på bra gravidappar att följa med och ha på telefonen? :)

Svar: Jag har inte en enda app själv (pinsamt nog), så tyvärr ;)
Saragunmarie

#2 - - Pamela:

Vilken fin klänning & söt mage. :)

Svar: Tack snälla! :)
Saragunmarie

#3 - - Bintu Malm Fraser:

Så fint! Sov gott!

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#4 - - Elina:

Guu så snygg! Och vad fint klänningen satt på dig! :)

Svar: Åh tack finis! <3
Saragunmarie

#5 - - daniela:

wow vilken fin klänning!!

Svar: Tack!! :)
Saragunmarie

#6 - - Mirre:

Ohh fin mage och söt klänning

Svar: Tack snälla! :)
Saragunmarie