W som i...

 
Nu smäller det. Nu avslöjar jag namnet på vår bebbo. Den här vildingen som ligger i min mage och dagligen försöker bryta sig ut ska få namnet Wilton. De närmsta vet om det redan, och nu kunde jag inte hålla mig längre från att berätta åt er också. 
 
Vi klurar fortfarande på mellannamnen, och Roy fick sin vilja genom med efternamnet (inlägget om våra problem kring detta hittar ni här). Så en Wilton Suomalainen med två mellannamn blir det. 
 
Enligt Befolkningsregistercentralen finns det ca. 20 personer i Finland som heter Wilton, så det är ju minst sagt ett ovanligt namn - precis som vi vill ha det. ♥ 
 
 
#1 - - hannie:

Vår kille som är 2veckor gammal nu heter Wilton :) ovanligt men så fiint namn :)

Svar: Vad roligt :) Ja, det är så fint!
Saragunmarie

#2 - - TIDSTJUVEN:

Ååh så fint! :D ♥

Svar: Tack :D <3
Saragunmarie

#3 - - elin:

Tänk att ja gissa nästan he! Eller okej ja luska väl ut e då du skrev att he va ovanligt och att endast en bland kommentarerna had gissa rätt ;) Wilton e ju superfint! :)

Svar: Hehe ;) Tack!
Saragunmarie

#4 - - Linda:

Hihi :') <3


Svar: :) <3
Saragunmarie

#5 - - My:

Fint namn! :)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#6 - - JENNYH - Mammablogg:

Jättefint namn =)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#7 - - Marlene:

Fint namn! :)

Svar: Tack! :)
Saragunmarie

#8 - - JENNYH - Mammablogg:

Jo visst får du fråga =) Angående snitt så är det helt enkelt för att jag vägrar en normal förlossning. Samtidigt som jag har en sjukdom så jag är skeptisk till att kroppen ens skulle orka om det drar ut på tiden=)

#9 - - Cisset:

Wow, jättefint namn! Låter som en kung. :) Vad skönt att ni hittat nåt ni gillar OCH som är lite ovanligt, det är ju såna man vill åt. 👍

Svar: Haha, tack :D
Saragunmarie

#10 - - johanna:

Vad ovanligt och fint namn :) kommer Roy att prata finska med honom?

Svar: Tack! :) Ja, det är tänkt att Roy ska prata finska med honom, och jag svenska. Det underlättar ju så mycket i framtiden om man kan båda språken sen liten :)
Saragunmarie